Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT - 2021

Garantie: Ja
6549 Km
WIT
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
honda - crf-1100-l-africa-twin-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 112 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Tankinhoud: 19 liter
Afmetingen (LxBxH): 232 x 96 x 148 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 15-02-2025

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
4 rij modussen (Sport / Rain / Street / Track), Anti Wheelie Modus, Carkit, Cruisecontrol, Dagrijverlichting, Koffer, Koplamp pro, Led knipperlichten, LED Koplamp, Multimedia systeem, Puig windscherm, TFT-Display, Valbeugels onderzijde zwart, Wheelie control, Achteropkomend verkeer waarschuwing, Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Apple Carplay/Android Auto, Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth, Buddy seat, Cruise control, Gear indicator, Handkap vergroters, Kenteken verlichting, Keyless start, kleur mat, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED verlichting voor- en achterzijde, Lichtmetalen velgen, Motor bescherming onderzijde, Motorcover protection, Rij modi, Verschillende rij modussen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2024 Motoroccasion