Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 RXK - 2022

Garantie: Ja
1313 Km
EXTREME RED
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Hele mooie gebruikte Honda CRF 300 RX ENDURO SPECIAL ( REDMOTO )
Met maar 34.8 uur op de klok en 1313KM

Redmoto is een Italiaanse motorenfabrikant die de homologatie voor de Honda crossmotoren verzorgd, de motoren gaan de fabriek in als CRF-RX (cross-country) model en komen er uit als Redmoto enduro of supermotard! Ook is het mogelijk om het CRF-R (cross) model te laten homologeren. De filosofie van Redmoto is om de oorspronkelijke hoge kwaliteit van de Honda te evenaren en zelfs te verbeteren! En het resultaat mag er zijn.


Redmoto Special : De Special uitvoeringen zijn afgemonteerd met topkwaliteit performance parts, een greep uit de extra's : X-trig kroonplaten - performance koelslangen - Supersprox achtertandwiel - AXP skidplate - Rekluse koppelingsdeksel Kite/Excel velgen en diverse blauw geanodiseerde CNC parts.

Voor vragen of een inruil voorstel kunt u bellen met 0598-614506 of verkoop@muldersmotorcycles.nl




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2024 Motoroccasion