Nieuwsbrief:

HONDA  CRF 300 RXK - 2022

Garantie: Ja
1313 Km
EXTREME RED
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
honda - crf-300-rxk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Hele mooie gebruikte Honda CRF 300 RX ENDURO SPECIAL ( REDMOTO )
Met maar 34.8 uur op de klok en 1313KM

Redmoto is een Italiaanse motorenfabrikant die de homologatie voor de Honda crossmotoren verzorgd, de motoren gaan de fabriek in als CRF-RX (cross-country) model en komen er uit als Redmoto enduro of supermotard! Ook is het mogelijk om het CRF-R (cross) model te laten homologeren. De filosofie van Redmoto is om de oorspronkelijke hoge kwaliteit van de Honda te evenaren en zelfs te verbeteren! En het resultaat mag er zijn.


Redmoto Special : De Special uitvoeringen zijn afgemonteerd met topkwaliteit performance parts, een greep uit de extra's : X-trig kroonplaten - performance koelslangen - Supersprox achtertandwiel - AXP skidplate - Rekluse koppelingsdeksel Kite/Excel velgen en diverse blauw geanodiseerde CNC parts.

Voor vragen of een inruil voorstel kunt u bellen met 0598-614506 of verkoop@muldersmotorcycles.nl


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 300
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)

Afleverpakket 2 (Premium) € 600
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)

Enduro/MX € 200*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion