Nieuwsbrief:

HONDA  NC 700 X DCT - 2012

Garantie: Ja
35220 Km
Zwart, Zilver
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
honda - nc-700-x-dct
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
10 jaar in bezit geweest en perfect onderhouden! Betreft de DCT automaat uitvoering, erg leuk, handig en bovenal het werkt mooi. Er kan ook gekozen worden om zelf te schakelen.

Bouwjaar: 2012
Tellerstand: 35220

Leuke opties zoals:
  • Scott oiler smeersysteem
  • SW motech kofferrek
  • Leovince demper ( Gave niet overdreven sound)
  • LED breedstralers
  • Handkappenn
  • Valbeugels
  • Skidplate
  • Radiatorprotector
  • ABS
  • Vario windscherm
  • Koplampraster
  • Voetrust steps
  • Custom Gelzadel met NC700X opdruk
Kortom deze honda staat klaar voor jouw, neem nu contact op!

Prijs €4950.- inclusief 14 dagen gratis allrisk verzekering en gratis tenaamgesteld.

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion