Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 D INTEGRA DCT ABS - 2014

Garantie: Ja
35147 Km
Zwart/Rood
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
honda - nc-750-d-integra-dct-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Honda 750D Integra ! Fraaie motorscooter, voor vele doeleinden te gebruiken. Verkoopprijs is inclusief afleveringsbeurt en 3 maanden garantie.

De 2014 Honda Integra NC750D deelt motorblok, frame en elektronica met de NC750X en NC750C. 

DCT
De Dual Clutch Transmission (DCT) is datgene wat van de Integra een unieke motorscooter maakt. Het grote verschil is dat 'gewone' motorscooters één lange versnelling lijken te hebben, waar de Integra er zes heeft, waartussen volautomatisch geschakeld wordt, door de geniale dubbele koppeling gaat dit werkelijk naadloos. Er kan eventueel ook met de 'flippers' door de linkerhand zelf geschakeld worden, maar dit is eigenlijk alleen noodzakelijk als je erge haast hebt, dan wil het nog wel eens handig zijn zelf iets eerder terug te schakelen en zo wat meer op de motor te remmen. Ook kan je hiermee de motor trekkend in één versnelling houden, waarbij een CVT-automaat dan al snel het toerental wegvalt en de trekkracht vermindert. Verder is er keuze tussen een D en een S stand, waarbij de S iets langer doortrekt in de versnellingen en eerder terugschakelt, handig voor als je toch op tijd bij die afspraak wil zijn. 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Dokter Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2024 Motoroccasion