Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 S / ABS - 2018

10480 Km
Rood / Zwart
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
honda - nc-750-s---abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Wij berekenen geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Afleverbeurt, 6 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
Led verlichting koplamp
Middenstandaard

Informatie
Origineel NL motorfiets
Van de eerste eigenaar
Instructie en service boekje aanwezig en ingevuld

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU motor rijden mogelijk





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2024 Motoroccasion