Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2021
Honda SH 300i uit 2021 met slechts 4.997 kilometer. Deze wendbare en krachtige scooter is ideaal voor stadsverkeer en snelle verplaatsingen.
Voorzien van keyless systeem voor extra gebruiksgemak, een groot windscherm en handbescherming voor goede bescherming tegen weer en wind, en een praktische topkoffer voor extra bagageruimte.
Een comfortabele en betrouwbare scooter, klaar voor dagelijks gebruik. Nu te vinden bij Motor Venray.
De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.
Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 4-kleps SOHC 1 cilinder, EURO 4 |
Boring x slag | 72 mm x 72 mm |
Cilinder inhoud | 279,1 cc |
Comp. verhouding | 10,5:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / 18,5 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 25,5 Nm bij 5,000 tpm |
Koppeling | Centrifugaal |
Versnellingsbak | V-Matic |
Verhouding | |
Overbrenging | V-snaar, automatisch |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 9 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | 35 mm telescoop vork |
Vering achter | Achtervork met dubbele dempers |
Remmen voor | 256mm x 4.5mm hydraulisch bediende schijf met dubbelzuigerklauw en synthetische remblokken, ABS |
Remmen achter | 256mm x 5mm hydraulic disc with single-piston caliper, and resin mould pads, ABS |
Voorband | 110/70-16 |
Achterband | 16 x MT2.75 / 16 x MT3.50 |
Wielbasis | 1,438 mm |
Lengte | 2,131 mm |
Breedte | 728 mm |
Hoogte | 1,193 mm |
Zithoogte | 805 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Matt Cynos Grey Metallic, Pearl Cool White, Pearl Nightstar Black, Matt Ruthenium Silver Metallic, Lucent Silver Metallic, Pearl Splendor Red |
Beschrijving | Een klassieke machine voor moderne tijden.



Deze tijdloze schoonheid is bekend om haar finesse en brengt de klassieke uitstraling van de SH-reeks helemaal up-to-date. De immer populaire Honda SH300i heeft nu een verbeterd LCD-instrumentenbord, een betere voorvork, instelbare achterophanging en heldere LED-lichten. De slanke lijnen worden aangevuld met nieuwe kleuren en 16 inch wielen die de strakke en moderne vormgeving afmaken. |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
 | Venray, Limburg |
 | 0478-588588 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken