Nieuwsbrief:

HONDA  VF 700 C SUPERMAGNA - 1987

Garantie: Nee
94016 Km
Zwart
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
honda - vf-700-c-supermagna
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
motor staat al even stil , is rijdend weg gezet , moet lopend gemaakt worden !!
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion