Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 F C-ABS - 2010

Garantie: Ja
56513 Km
GRIJS ANTRACIET
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
honda - vfr-1200-f-c-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2010
Aantal sleutels: 2

B.t.w. motor deze prijs is inclusief
ca. 1109 euro b.t.w. Deze is terug te
vorderen voor ondernemers.

In perfecte staat HONDA VFR 1200F
ABS met 3 delige kofferset in kleur.

Dealer onderhouden met gestempeld
onderhoudsboekje en 2 sleutels.

Prachtige schadevrije en pekel
aanslagvrije HONDA VFR1200F met maar
liefst 172pk aan motorvermogen.

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn al ruim 30 jaar een betrouwbare partner in de
motorwereld. Wij verkopen 1e klas kwaliteit motoren,
sportauto's en USA Pickup Trucks voor een eerlijke en
betaalbare prijs. Tevens inkoop van bovenstaand.

Alle genoemde prijzen zijn gebasseerd op geen inruil maar
is uiteraard bespreekbaar. Op al onze motorfietsen v.a.
4500 euro is BOVAG garantie mogelijk of anders vermeld.

Inruil is altijd bespreekbaar op onze motoren en auto's,
vraag ons naar de mogelijkheden.

De beste optie voor inruil is; dat u een bezoek brengt aan
onze showroom om de juiste prijsindicatie vast te stellen.
Is dit niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met
daarin een zo goed mogelijke omschrijving van uw motor of
auto, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Voor het maken van een afspraak of informatie over een
motor of auto mag u 7 dagen per week onze 24 UURS infolijn
06-53526767 bellen of WhatsApp'n.

Onze openingstijden :

Maandag t/m Woensdag : Uitsluitend na afspraak !
Donderdag t/m Vrijdag : 09.00 tot 18.00 uur.
Koopavond Donderdag : 19.00 tot 21.00 uur.
Zaterdag : 09.00 tot 17.00 uur.

Onze extra service : Buiten bovenstaande openingstijden is
altijd mogelijk een afspraak te maken! Ook s'morgens voor
9.00 uur, s'avonds na 18.00 uur of in het weekeinde om uw
droom motor of auto te kopen. Uitsluitend afspraak buiten
openingstijden op telefoon nummer 06-53526767 (24/7)
U bent tijdens onze openingstijden van harte welkom in onze
showroom. De koffie staat voor u klaar! Graag tot ziens in
onze showroom in Oosterwolde.

Met vriendelijke groet,

Team Hoekstra Motoren BV

Showroom Motoren:
Waardeel 1
8431 NC Oosterwolde FR
Opties en Accessoires:
24 UURS Infolijn 06-53526767., 25 XXL Foto's zie onze website, ABS ( Anti Blokkeer Systeem )., Actie prijs ZONDER inruil !, BOVAG Garantie mogelijk., Dealer onderhouden., Druk en zetfouten voorbehouden, Eerste eigenaar., Gunstige betaal mogelijkheden., Handvatverwarming., HISS Start blokkering systeem., Inruil en garantie is mogelijk, Inruil is mogelijk., Inruil motorfiets is mogelijk., Kofferset in kleur., Koffie is klaar !, Korting op helm en kleding!, Lid BOVAG Motorfiets bedrijf., Onderhoud serviceboek aanwezig, Prijs is inclusief 21% B.T.W., Ruim 90 Motoren op voorraad !, Sublieme nieuwstaat !, Thuis bezorging is mogelijk !, Topkoffer., Volledig gedocumenteerd., Vraag ons naar de voorwaarden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoekstra Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion