Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2002

Garantie: Nee
54539 Km
Winning Red
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Honda VTR 1000 SP 1 van 2002
Mooie titanium Remus Revolution dempers met E keur en db killers
Banden zijn aan vervanging toe 
voorband is oud achter is versleten
Prijs is inclusief grote beurt nieuwe remvloeistof en nieuwe banden
Twee sleutels erbij en het duo zadel

De SP1 versloeg Ducati in het eerste jaar dat Honda hem gebruikte in het WK superbike
Ducati reedt met de 916 996 998 1098 en 1198




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion