Nieuwsbrief:

HONDA  XBR 500 - 1988

Garantie: Nee
68682 Km
ROOD
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Honda XBR 500


- Kenteken: MH-16-ZR
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 68682 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1988
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 499 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 32 kW / 44pk
- Ledig gewicht: 177 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Keurige en prima rijdende XBR 500, prijs is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2024 Motoroccasion