Nieuwsbrief:

HONDA  XBR 500 - 1988

Garantie: Nee
68682 Km
ROOD
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
honda - xbr-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Honda XBR 500


- Kenteken: MH-16-ZR
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 68682 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1988
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 499 cc
- Aantal cilinders: 1
- Vermogen: 32 kW / 44pk
- Ledig gewicht: 177 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar




Keurige en prima rijdende XBR 500, prijs is op basis van "zo mee"

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl

fransbleeker.nl/




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion