 |
Motor | Vloeistofgekoelde 4-takt 52° V-twin |
Boring x slag | 81 mm x 81 mm |
Cilinder inhoud | 680.2 cc |
Comp. verhouding | 10.0:1 |
Kleppen | 8-kleps SOHC |
Brandstof toevoer | PGM-F1 electronische benzine injectie |
Ontsteking | Digitale transistor met electronische vervroeging |
Vermogen | 60 pk / 44.1 kW bij 7750 tpm |
Max. koppel | 60 Nm bij 5500 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.500 (35/14) |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | 41 mm telescoopvork, 177 mm veerweg |
Vering achter | Pro-Link demper met instelbare veerspanning, 173 mm veerweg |
Remmen voor | 2x256x4 mm gecombineerd remsysteem met driezuigerremklauwen en gesinterde metalen remblokken |
Remmen achter | 240x6 mm hydraulische schijfrem met enkelvoudige zuigerremklauw, ABS-CBS |
Voorband | 100/90 19 M/C 57 H |
Achterband | 130/80 R 17 M/C 65 H |
Wielbasis | 1515 mm |
Lengte | 2250 mm |
Breedte | 905 mm |
Hoogte | 1305 mm |
Zithoogte | 837 mm |
Drooggewicht | 219 kg |
Leverbare kleuren | Barley Yellow Metallic, Anchor Grey Metallic, Carnelian Red Metallic, Moody Blue Metallic |
Beschrijving | Met zijn typische Adventure-Sport-design demonstreert de gloednieuwe TransAlp zijn ongeëvenaarde eigenschappen voor onbekommerd rijden door alle straten en wegen.



De TransAlp heeft een nieuwe vloeistofgekoelde 680 cm3 V-ttwin motor met brandstofinjectie, en is vanaf nu ook uitgerust met Honda's befaamde ABS-CBS remsysteem.



De avontuurlijke stijl, de polyvalente prestaties en de vele details die het comfort vehogen maken van elke rit een genoegen. De TransAlp 2008 verleent volkomen ... |