Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 450 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - fc-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met meerdere technische upgrades om zijn toonaangevende prestaties op het circuit te behouden, blijft de FC 450 de topmachine in de Husqvarna Motorcycles-motorcross line-up. Een nieuwe motor produceert niet alleen een brede spreiding van het regelbare vermogen, maar positioneert de motorasopstellingen ook in het ideale zwaartepunt, wat de wendbaarheid enorm ten goede komt. Dit wendbare gevoel wordt ondersteund door het nieuwe chassis, dat is ontwikkeld en vervaardigd met behulp van geavanceerde technische technieken om te helpen bij het herpositioneren van de roterende massa's om een ​​verbeterd anti-kraakgedrag te bieden voor een betere handling. Met behoud van de geavanceerde elektronica en hoogwaardige componenten, is de FC 450 afgewerkt met een nieuwe functionele carrosserie versierd met witte, gele en grijze afbeeldingen, geïnspireerd op het Zweedse erfgoed van het merk.
 
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion