Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Husqvarna TC 250
\r\n- 2024
\r\n- Nieuw
U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.
Bekijk al onze motors op onze site!
Wij zijn Geopend op de volgende dagen.
Maandag 13:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 9:00 - 12:00
Donderdag 15:00 - 20:00
Vrijdag 10:00 - 20:00
Zaterdag 9:00 - 12:00
Zondag Gesloten
Ook op afspraak geopend
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Eencilinder tweetaktmotor |
Boring x slag | 66.4|72 |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Meervoudige plaatkoppeling in oliebad, hydraulisch systeem van Magura |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 7 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Ruggengraatfame 25CrMo4-staal |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP-monoschokdemper met linksysteem |
Remmen voor | Brembo zwevende tweezuigerremklauw met schijf |
Remmen achter | Brembo zwevend gemonteerde enkelzuigerremklauw met schijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.485 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 95.8 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De TC 250 betekent de voortdurende ontwikkeling en een veilige toekomst van de historische 250 cm³-tweetakter in het Husqvarna-aanbod. Voorzien van de nieuwste snufjes in chassis- en motorontwerp, levert de lichte TC 250 ongeëvenaarde tweetaktprestaties met een wendbare hantering en een comfortabele ergonomie. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
 | Giessenburg, Zuid-Holland |
 | 06-30188051 |
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken