Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 401 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Vitpilen 401 een machine van een volledig nieuwe generatie. Een nieuw stalen trellisframe en een achterbrug van gegoten aluminium, samen met een herziene ergonomie, verbeteren de wendbaarheid voor een betere rijderfeedback en een aangenamere rijervaring. Aangedreven door een lichtere motor die een optimaal koppel produceert bij lage toerentallen, zorgt de Vitpilen 401 voor controleerbaar vermogen op aanvraag. De Vitpilen 401 is uitgerust met meerdere elektronische rijderassistentiesystemen en een instelbare WP-vering, beschikt over Bluetooth-connectiviteit en kan volledig worden aangepast voor optimale prestaties op de weg.

Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display met connectiviteitsfuncties
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift standaard (quickshifter)
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gegoten aluminium 17" wielen met 6-spaaks aerodynamisch ontwerp en premium Michelin Power 6 banden
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion