Nieuwsbrief:

HYOSUNG  GT 650I NAKED - 2010

Garantie: Nee
26000 Km
Zwart
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
hyosung - gt-650i-naked
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Naked Bike van het zuid-koreaanse Hyosung,injectiemodel ,slijtdelen en banden goed.recent onderhoud bij ons gehad.Teller is vervangen ivm deels uitvallen van display en controle lampjes,teller staat nu op 24km ,motor heeft 26000km gelopen(oude teller aanwezig)
  • **PROEFRIT MOGELIJK,VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN**





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Houkes Motortechniek
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion