Nieuwsbrief:

KAWASAKI  ELIMINATOR 500 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
kawasaki - eliminator-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.

De Kawasaki Eliminator 500 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Pearl Robotic White
  •  Metallic Flat Spark Black





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion