Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Kawasaki KX 250 F 50TH Anniversary
- Nieuw
- 2024
- Opvoorraad
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | Vloeistofgekoelde, 1-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 77|53,6 |
Cilinder inhoud | 249 |
Comp. verhouding | 13.4:1 |
Kleppen | DOHC, 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: 1 x 43 mm (Keihin) met dubbele injectie |
Ontsteking | Digitaal DC-CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | 2.142 (30/14) |
Overbrenging | Ketting |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 6,4 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Perimeter frame, aluminium |
Vering voor | 48 mm omgekeerde telecopische Separate Function (SFF) voorvork type 2. Compressiedemping: 22-voudig. Uitgaande demping: 20-voudig. Veervoorspanning: 40-voudig |
Vering achter | Nieuwe Uni-Trak. Compressiedemping: 19-voudig (lage snelheid), 4-voudig (hoge snelheid). Uitveerdemping: 22-voudig. Veervoorspanning: volledig instelbaar |
Remmen voor | Enkele semi zwevende 270 mm remschijf. Remklauw: Dubbele zuiger |
Remmen achter | Enkele 240 mm remschijf. Remklauw: Enkele zuiger |
Voorband | 80/100-21 51M |
Achterband | 100/90-19 57M |
Wielbasis | 1.478 |
Lengte | 2.172 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1.270 |
Zithoogte | 945 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Lime Green |
Beschrijving | De nieuwe KX250 is de beproefde kampioenschapsmachine die is gemaakt zodat jij de volgendekampioen kunt zijn. Voor 2023 is hij onder andere voorzien van een nog krachtigere 249ccviertaktmotor met verbeterd in- en uitlaattraject, langere eerste versnelling ennieuwe veerinstellingen. Een bredere achterband met nieuw profiel zorgt voor meer tractie zodat je het toegenomen vermogen optimaal kuntbenutten. Met de meeste motocrosstitels van alle fabrikantenweet Kawasaki al meer dan 40 jaar wat ervoor nodig is omte winnen. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
| Giessenburg, Zuid-Holland |
| 06-30188051 |
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken