Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 ABS - 2016

Garantie: Ja
16537 Km
Grijzig
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
kawasaki - versys-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden:

Een Kawasaki Versys 1000 uit 2016 met slechts 16537 km op de teller.

Deze allroad-tourmotor is uitgerust met een Akrapovic einddemper die het blok nét dat beetje extra karakter geeft, zowel qua klank als uitstraling.
Dankzij de instelbare rijmodi stem je het rijgedrag perfect af op je route of humeur: ontspannen toeren of sportief sturen, jij bepaalt het tempo. De topkoffer maakt hem helemaal klaar voor dagelijks gebruik of een weekend weg.
De Versys 1000 staat bekend om z’n fijne zitpositie, uitstekende windbescherming en betrouwbare viercilinderblok dat in elk toerentalgebied soepel en krachtig reageert.

Een motor die klaarstaat voor jouw volgende avontuur, zowel op de snelweg als in de bergen.

Opties:

Akrapovic einddemper (originele is aanwezig).
ABS.
Middenbok.
Instelbare rijmodi.
Topkoffer.

Prijs: 9750.- of 189.- euro per maand!
 (Zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)

Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.

Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .
Tel : 035-6210343
WhatsApp: 06-18134257
www.rouvoetmotoren.nl
info@rouvoetmotoren.nl

 
 

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HYOSUNG
© 2000 - 2025 Motoroccasion