Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 1700 VOYAGER - 2019

Garantie: Ja
88568 Km
Rood
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
kawasaki - vn-1700-voyager
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer mooie VN 1700 VOYAGER.

1e toelating :2019.
88568KM.

 
Zeer mooie dikke kawasaki Voyager VN 1700.
cobra uitlaat.
Superscherpe prijs 9750-
Banden oke.
(Radio werkt niet).

nieuwprijs :19999,-

inruil mogelijk.
  • RoelofsMotoren houdt zich bezig met de in en verkoop van motoren en wij bieden onze motoren scherp aan.
    Is een afleverbeurt en 3 maanden garantie gewenst dan is dit mogelijk tegen 299,-euro meerprijs.
    Graag even bellen voor u wegrijdt.


    Bij aanschaf van de motor bent u indien gewenst de 1e 10 dagen gratis verzekerd.
     
  • vv





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roelofs Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion