Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 2000

Garantie: Ja
42659 Km
Rood/zilver
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KAWASAKI VN800 CLASSIC-25KW – Stoere cruiser met een retro uitstraling

De Kawasaki VN800 Classic-25KW uit 2000 is een motor die de perfecte balans biedt tussen stijl, kracht en comfort. Aangedreven door een 800cc V-twin motor, levert deze cruiser een soepel vermogen dat ideaal is voor lange ritten of stadsavonturen. Dankzij de 25KW uitvoering is deze motor ook geschikt voor het A2 rijbewijs.
Met 42.659 km op de teller verkeert deze motor in goede staat en is klaar voor nieuwe ritten. Het klassieke ontwerp met chrome accenten en de lage zithouding geven de VN800 een retro uitstraling, terwijl de afwerking en het comfortabele stuurgedrag zorgen voor een soepele rijervaring.
Waarom de Kawasaki VN800 Classic-25KW?
De Kawasaki VN800 Classic-25KW is perfect voor rijders die op zoek zijn naar een motor met een klassieke uitstraling, een soepel vermogen en comfort voor langere ritten. Ook ideaal voor rijders met een A2 rijbewijs.
  • Bouwjaar 2000
  • 800cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • 25KW uitvoering – geschikt voor A2 rijbewijs
  • Klassiek ontwerp met chrome accenten
  • Lage zithouding voor extra comfort
Prijs: € 3.690,-
Wij bieden garantie, zodat je met een gerust hart de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de mogelijkheden.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de klassieke uitstraling en het soepele rijgedrag van de Kawasaki VN800 Classic-25KW!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.
 
Opties en Accessoires:
Valbeugel/windscherm/zijtassen/cobra uitlaat systeem/floorboards/extra spotlights/hyper charcher/luchtfilterhuis




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion