Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 1996

Garantie: Nee
35549 Km
Zwart/Paars
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze perfect onderhouden Kawasaki VN800 Classic mogen wij verkopen in opdracht van de klant.

Motor is klaar gemaakt met nieuwe Bridgestone banden en grote onderhoudsbeurt.
 
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.

    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl


    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505


    Volg ons ook op:
    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren

    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten

     

Opties en Accessoires:
Batwing kuip (is eventueel eenvoudig te demonteren)
Jardine forward controls (originele voetsteunen aanwezig)
Sissybar
Bagagerek
Lederen zijtassen(deze zijn los aanwezig)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
VDH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion