Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 750 - 2007

Garantie: Ja
42000 Km
ZILVER
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
kawasaki - z-750
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen

In 2007 introduceerde Kawasaki de opvallende Z750, een motorfiets die meteen de aandacht trok met zijn scherpe design en indrukwekkende prestaties. De Z750 wordt aangedreven door een krachtige 748 cc viercilinder motor, wat zorgt voor een opwindende rijervaring op zowel stadsstraten als kronkelende wegen.

Met zijn agressieve styling en ''naked'' uitstraling laat de Z750 een blijvende indruk achter. Het lichtgewicht chassis en de sportieve ophanging dragen bij aan een wendbaar rijgedrag, waardoor de motorfiets gemakkelijk door bochten manoeuvreert.

De Z750 van 2007 is ontworpen met oog voor detail, van het opvallende uitlaatsysteem tot het gestroomlijnde zadel. Met een combinatie van sportiviteit en dagelijkse bruikbaarheid blijft de Z750 een geliefde keuze voor rijders die op zoek zijn naar opwinding en stijl op twee wielen.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion