Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z500 SE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GN2
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
kawasaki - z500-se
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Alle ogen zijn op jou gericht wanneer je op de nieuwe Z500 stapt. Uitgerust met een krachtige 451cc Parallel-Twin met Assist & Slipper clutch welke is gemonteerd in een lichtgewicht Trellis frame. Met het nieuwe Sugomi design met een full colour TFT-display en ledverlichting vallen meteen op als onmiskenbare Supernaked. Door het lage rijklaargewicht en korte wielbasis zijn rijplezier en wendbaarheid gegarandeerd. Handig in de drukke steden maar nóg leuker tijdens de sportieve weekendritten waar zelfs de meest doorgewinterde rijders verbaasd zullen worden door zijn rijkwaliteiten.

De Kawasaki Z500 SE 2024 is beschikbaar in de volgende kleuren:
  • Candy Persimmon Red / Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
  •  Candy Lime Green / Metallic Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
De prijs van dit model wordt binnenkort bekend gemaakt.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion