Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 SE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
SE
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De nieuwe Z900 SE tilt het ‘’best-in-class’’ concept van zijn voorgangers naar een hoger niveau en combineert streetfighter mentaliteit met premium rem- en veercomponenten van
Brembo en Öhlins. Zijn unieke totaalpakket bestaat uit een krachtige 948cc vier-in-lijn motor, fenomenale handling en geëvolueerde Sugomi styling.
Verder zijn er nieuwe hightech features waaronder een Up/Down Quickshifter, Cruise Control, Cornering Management en een 5’’ TFT-display met turn-by-turn navigatie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1921 - Het debuut op 28 mei 1921 tijdens Milaan-Napels wordt gereden met de enige twee tot dusver geproduceerde machines. Men verovert de 20ste en 21ste plaats. Het duurde echter maar vier maanden en een sensationele eerste finish van Gino Finzi tijdens het prestigieuze Targa Florio was een feit. Dit was het begin van een buitengewone reeks van 3.329 successen, 11 gewonnen Tourist Trophy’s en 14 wereldtitels die het Mandelleese bedrijf tussen 1921 en 1957 binnenhaalden. Deze race-ervaring werd ook weerspiegeld in de standaardproductiemachines in termen van kwaliteit, de verbetering en oplossingen van technische vraagstukken en in de verkochtte aantallen, die dankzij het race-succes de bekendheid van het merk onder het publiek opvoerde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion