Nieuwsbrief:

KRÄMER  EVO2 690S - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
kramer - evo2-690s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De lichtste Krämer sportmotor, ééncilinder, als eerste opstap naar de motorsport wereld.

De Krämer EVO2-690S is de racemotorfiets voor alle motorsportfans die aan de slag willen op het circuit of zich met het ‘Reduce to the Max’-concept volledig willen concentreren op de basisprincipes van eencilinderprestaties. Het S-model van de EVO2-serie schittert met een sterke prijs-prestatieverhouding en biedt technisch alles wat je nodig hebt voor het grootste rijplezier op het circuit - zonder je te overweldigen met te veel technische opties.

Leren racen is nog nooit zo leuk geweest!

Engine:KTM single cylinder 690cc
Performance:80 PS
Weight:125 kg
Dash:KOSO
Front brake disc:1x 320mm semi floating
Rear brake disc:1x 220mm fully floating
Brake system:Brembo
Front brake caliper:Brembo M50
Rear brake caliper:Formula 4 Piston
Rims:Cast aluminum rims 3,5 "x17" & 5 "x17"
Tires:Bridgestone
Exhaust:Stainless Steel Racing Exhaust [103 dBA]
Triple clamp:CNC triple clamps with offset adjustment 26 & 28 mm
Fork:WP Open cartridge
Shock:WP shock with KMC setting [fully adjustable]
Chain:520 DID
Fairing material:GRP with carbon/Kevlar reinforcement (white gelcoat finish)
Steering damper:Hyper Pro RCS
Handlebars:CNC handlebars with interchangeable tubes
Tank:self-supporting rear made of XPE [12 liters]
Frame:25CrMo4 steel trellis tube
Quickshifter:Optional
Air filter:Racing DNA
Frame crash pads
E-Starter




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion