Nieuwsbrief:

KRÄMER  GP2-890R - 2025

€ 27.500,- € 29.500,-
Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
kramer - gp2-890r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Prijs is exclusief BTW.

Het beste van het GP2-Platform: met Speedbox Tuning

Deze speciaal opgebouwde GP2-890R is uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!

Naast de standaard opties die bij de GP2-890R worden geleverd,  meer info in de volgende alinea, is deze specifieke 890R uitgerust met een speciale tuningkit van Speedbox GmbH. Deze kit bevat:
- Speedbox inlaat nokkenas (7PK extra t.o.v. het standaard model)
- Speedbox Inlaattrechter tbv de inlaat nokkenas
- Speedbox versnellingskit
- Speedbox racedynamo (Licht van gewicht en minder weerstand)
- Speedbox oliekoeler
- Titanium schroevenkit

Daarnaast is dit model uitgerust met een oranje frame en donkerblauw glasvezel/carbon kuipset t.w.v. €3000,-.

De Krämer GP2 890 R begint met dezelfde raceklare componenten als de HKR (Voorgaand model) plus een verbeterde 130 pk KTM 890-motor, een superieur rem- en ophangingspakket.

Frame: Het chroom-molybdeen stalen frame dat de kern vormt van de Krämer GP2 890 R is verantwoordelijk voor het rijgedrag en de duurzaamheid van deze motorfietsen. Dit superieure materiaal presteert beter dan aluminium en is veel minder gevoelig voor scheuren of breken onder de druk van het racen. Het unieke traliewerkontwerp zorgt voor grote stijfheid, maar buigt toch waar dat nodig is, en geeft de rijder ongeëvenaarde feedback.

Staartgedeelte: Het staartgedeelte van de GP2 890 R is gemaakt van XPE-plastic en ondersteunt de rijder en biedt plaats aan 3,17 liter brandstof. Met deze multifunctionele aanpak wordt het gewicht verminderd en ontstaat een compacter pakket. Carrosserie: De glasvezelcarrosserie van de GP2 890 R is extreem licht van gewicht, met carbon/kevlar-versterking. En door de traditionele benzinetank te vervangen door de airbox, wordt het totale gewicht van de motorfiets verlaagd, wordt de gewichtsverdeling verbeterd en is het zwaartepunt optimaal voor het circuit.

De Krämer GP2-890RR voldoet aan het IDC (International Dutch Championship) regelement en is dus direct klaar voor het 2024 seizoen!
Kom langs voor meer informatie!

Engine: Four-Stroke, Twin-Cylinder, DOHC, 8-Valve, Liquid-Cooled
Displacement: 889 cm³
Bore x Stroke: 90.7 mm x 68.8 mm
Compression ratio: 13.5:1
Exhaust: Stainless Steel 2-1
Fuel System: DKK Dell’Orto (Throttle body 46 mm)
Ignition: Bosch Engine Manangement with Ride-by-Wire
E-Start: Standard
Mapping: Adjustable Engine Braking and Throttle Map
Transmission: 6-Speed
Clutch: PASC Slipper Clutch, Hydraulically Actuated
Frame Type: Chromium-Molybdenum Steel-Trellis Frame, Powder Coated
Power: 130hp
Seat Height: Adjustable
Curb Weight: 309 lbs / 140 kg
Fuel Capacity: 16 Liters (4.2 US Gallons)
Triple Clamps: CNC-machined, 26mm or 28mm Adjustable Offset Triple Clamps
Steering DamperStandard, Hyper Pro RCS
Final Drive: Chain, 520 AFAM 3D Racing
Front Suspension: Gabel/WP Apex Pro 7543, Closed-Cartridge, Fully Adjustable
Rear Suspension: WP Apex Pro 7746, Fully Adjustable, High and Low-Speed Compression, Remote Pre-Load Adjustment
Front Brakes: Dual 290mm Full-Floating Rotors, Brembo M50 Calipers
Rear Brakes: Single 230mm Rotor Full-Floating, Lightweight Brembo P2 Caliper
Front Wheel: Dymag UP7X 17x3.5, Forged Aluminum
Rear Wheel: Dymag UP7X 17x6, Forged Aluminum
Body: Fibreglass Fairing with Carbon/Kevlar Reinforcement (unpainted), XPE Fuel Tank/Seat
Handlebars: CNC Handlebar Clamps with Replaceable Tubes
Air Filter: Cleanable Racing Air Filter
Quickshifter: Standard, Up/Down
Frame Crash Pads: Standard
Fork Crash Pads: Standard
Brake Lever GuardStandard
Adjustable Rear Ride Height: Standard
Safety Wired: Standard


Opties en Accessoires:
Zie omschrijving




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ZERO
© 2000 - 2025 Motoroccasion