Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2021

Garantie: Ja
19000 Km
Oranje
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Met deze KTM 1290 Super Adventure S uit 2021 krijg je meer dan alleen kracht. De combinatie van 118 kW vermogen en een uitgebreide uitrusting maakt hem ideaal voor wie veel rijdt – op asfalt of daarbuiten.

De Adaptive Cruise Control helpt je ontspannen rijden, ook op lange snelwegritten. Rijmodi, ABS en MSR zorgen voor controle onder alle omstandigheden, terwijl TPMS je waarschuwt bij te lage bandenspanning. De hill hold control ondersteunt je bij wegrijden op een helling, wat vooral met volle bepakking prettig is.

Er zit een Akrapovic uitlaat op die zorgt voor een vol, aangenaam geluid. Met de kofferset neem je alles mee, en dankzij de middenbok en valbeugels is hij ook praktisch in het dagelijks gebruik. Mistlampen en LED-verlichting vergroten je zichtbaarheid, ook in het donker of bij slecht weer.

Het verstelbare windscherm, de handkappen en het heldere TFT-display dragen bij aan het comfort, net als het keyless systeem dat starten en tanken eenvoudiger maakt. De doorzichtige koppelingsdeksel voegt nog een visueel accent toe voor de liefhebber.

Opties en Accessoires:
Middenbok, Valbeugels, Mistlampen, Kofferset, Akrapovic uitlaat, Doorzichtige koppelingsdeksel, Adaptive cruise control, Keyless, Verstelbaar windscherm, TFT display, LED verlichting, Handkappen, ABS, Rijmodi, Hill hold control, TPMS, MSR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion