|
Motor | Tweecilinder, 4-takt, V 75° |
Boring x slag | 108|71 |
Cilinder inhoud | 1301 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin EMS with RBW |
Ontsteking | |
Vermogen | |127| |
Max. koppel | | |
Koppeling | PASC (TM) slipper clutch, hydraulically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 5/16 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Chromium-Molybdenum steel trellis frame, powder coated |
Vering voor | WP Semi-active suspension USD Ų 48 mm, veerweg 125 mm |
Vering achter | WP Semi-active suspension monoshock, veerweg 156 mm |
Remmen voor | 2 x Brembo monoblock four-piston radial fixed calliper, brake discs, floating, remschijf 320 mm |
Remmen achter | Brembo twin-piston fixed calliper, brake disc, remschijf 240 mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 835 |
Drooggewicht | 205 |
Leverbare kleuren | Grey / Orange |
Beschrijving | Een lange afstand V-twin raket die trots brult voorbij de top van de voedselketen, hongerig naar meer. Hoe sneller, hoe beter. Een motor die even gelukkig is met het rijden naar de horizon, als het jagen op superbikes. Welkom in de wereld van de 1290 Super Duke GT, waar de verfijning, comfort, snelheid en ultieme prestaties regeren. |