Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE GT - 2021

Garantie: Ja
24791 Km
Zwart
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
ktm - 1290-super-duke-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007 ) biedt aan:

KTM 1290 Super Duke GT, 2021 (nieuw model) met 24.791km. Eerste eigenaar motorfiets.Smetteloze motor, super compleet en meer.

Naast de al zeer uitgebreide standaard uitrusting van de 1290 Super Duke GT is deze motor nog completer, full option voorzien van alle mogelijke KTM powerparts.

Voorzien van veel extra's:
- Tech Pack
- KTM powerparts zwarte Akrapovic slip-on silencer met CE-keur
- KTM powerparts Ergo riders seat
- KTM powerparts Ergo pillion seat
- KTM powerparts Handvat verwarming
- KTM powerparts Zijkoffers gelijksluitend
- KTM powerparts Topkoffer gelijksluitend
- KTM powerparts crash bar kit
- KTM powerparts oranje deksel voorrem reservoir
- KTM powerparts oranje deksel achterrem reservoir
- KTM powerparts oranje deksel koppeling reservoir
- KTM powerparts oranje olie deksel cover
- KTM powerparts ignition cover plug
- KTM powerparts oranje/zwarte instelbare en opklapbare rem en koppelings hendel

Dubbele sleutels en sleutelkaart, boekjes, onderhoud historie. Van eerste eigenaar.

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion