Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER DUKE R - 2020

Garantie: Ja
12529 Km
.
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
ktm - 1290-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 3260

Bomvolle KTM 1290 Superduke R uit 2020 in nieuwstaat.
Voorzien van:
- Compleet Acrapovic uitlaatsysteem
- Factory Triple Clamp
- Factory Footpegsystem
- Forged Aluminium velgen
- CNC Rem- en Koppelingshandle
- Evotech korte kentekenplaathouder
- Evotech radiateurbeschermer
- Ergo seat
- Carbon soloseatcover
- Carbon tankcover
- Carbon side panels
- Carbon achterspatbord
- Flyscreen
- Techpack
- CNC remreservoirdeksels
  • Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl

    Maandag: 9:00 - 18:00
    Dinsdag: 9:00 - 18:00
    Woensdag:9:00 - 12:00
    Donderdag: 9:00 - 18:00
    Vrijdag: 9:00 - 18:00
    Zaterdag:9:00 - 16:00
    Zondag:Gesloten
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Gerven Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion