Nieuwsbrief:

KTM  1390 SUPER DUKE R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
ktm - 1390-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwste model 2024 1390 Super Duke R.

2024 wordt het jaar van 30 YEARS OF DUKE; de volledig nieuwe KTM 1390 SUPER DUKE R en zijn geavanceerde stalgenoot, de KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, zijn geëvolueerd tot de meest angstaanjagende uitvoeringen tot nu toe.
De cijfers liegen er niet om: met een cilinderinhoud van 1350 cm³, een vermogen van 190 pk bij 10.000 tpm en een koppel van 145 Nm bij 8000 tpm scheuren de modellen het asfalt aan stukken. Hun nieuwe, agressievere looks laten ook geen twijfel bestaan over hun felle karakter. Maar wat nog indrukwekkender is dan deze cijfers, is hoe effectief de DUKE de kracht van de motor op het asfalt overbrengt.
Voor 2024 heeft THE BEAST een opvallende aposematische evolutie ondergaan, waarmee hij een duidelijke waarschuwing afgeeft aan iedereen die het lef heeft om het tegen hem op te nemen. De geheel nieuwe ledkoplamp, tankspoilers en winglets die het uiterlijk van de DUKE domineren, maken duidelijk dat er niet met hem te spotten valt. Een verder gereduceerde subframeafdekking elimineert het remlicht en zorgt voor een nog scherpere, pure look en rijbeleving. Doordat het totaalprofiel verder verlaagd is en er nog meer nadruk op het compacte chassis is gelegd, oogt de KTM 1390 SUPER DUKE R gespierder en agressiever dan ooit tevoren. Met andere woorden, wat de KTM aan hoogte heeft ingeleverd, heeft hij aan uitstraling erbij gekregen.
 
Opties en Accessoires:
Nieuwe benzinetank (17.5 Liter), Nieuw motorblok met 190PK en 145NM, Nieuwe LED Koplamp, Winglets, Knipperlichten met geintegreerd remlicht, Welkom-thuis verlichting, Michelin Power GP banden, Vernieuwde Track en Performance modus, Engine brake control, ABS, Traction control, Rijmodi, Wheelie control, Cruise control, TFT Display.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion