Nieuwsbrief:

KTM  250 SX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Op zoek naar pure 2-takt sensatie met de nieuwste technologie? Dan is deze KTM 250 SX EFI jouw ideale wapen! Dankzij de elektronische brandstofinjectie (EFI) levert deze motor niet alleen brute kracht, maar ook een soepeler en preciezer vermogen dan ooit tevoren.



Deze KTM combineert het karakter van een echte 2-takt met moderne prestaties, betere starts, minder onderhoud én optimale afstelling onder alle omstandigheden.

De 250 SX EFI staat bekend om zijn agressieve karakter en nauwkeurige handling – een absolute favoriet voor wie houdt van snelheid, techniek en adrenaline.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Enduro/MX € 195*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof
Tenaamstelling en Vrijwaring

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion