Nieuwsbrief:

KTM  350 EXC F SIX DAYS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De eerste KTM met de naam SIX DAYS verscheen al in 1996 op het toneel. Destijds was er niets dat de KTM 360 EXC kon verslaan wat betreft pure veelzijdigheid. Bijna 30 jaar later neemt de 2025 KTM 350 EXC-F SIX DAYS het stokje over om die trend voort te zetten. Met een toonaangevend frame, gesloten cartridge-ophanging, nieuwe carrosserie en een hernieuwd vermogen om voor de overwinning te strijden, blijft de 2025 KTM 350 EXC-F SIX DAYS degene die moet worden verslagen. Hoogtepunten van de KTM EXC SIX DAYS RANGE 2025 zijn:

- ORANGE GLOSSY FRAME
- FRAME PROTECTION SET
- SIX DAYS SPECIFIC SEAT
- MAP-SELECT SWITCH
- TRACTION CONTROL
- QUICK SHIFTER
- 6DAYS BRANDED PARTS
- ORANGE ANODIZED CNC MACHINED TRIPLE CLAMPS
- ORANGE FRONT AXLE PULLER
- SEMI-FLOATING FRONT BRAKE DISC
- SOLID REAR BRAKE DISC
- REAR BRAKE SAFETY WIRE
- SUPERSPROX STEALTH REAR SPROCKET
- SKID PLATE
- RADIATOR FAN
- METZELER 6 DAYS EXTREME TIRES




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion