Nieuwsbrief:

KTM  65 SX - 2019

Garantie: Nee
1 Km
Oranje
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
ktm - 65-sx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
KTM 65 SX

Unieke KTM, deze crosser heeft bijna niet gereden,
heeft alleen in de achtertuin van een grote boerderij een paar rondjes heen en weer gereden.
In absolute nieuwstaat, compleet met sportuitlaat, originele uitlaat erbij.

Kom langs voor deze unieke KTM of bel 072-5119292 voor meer info.
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.





Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion