Nieuwsbrief:

KTM  690 DUKE - 2018

Garantie: Ja
20500 Km
ORANJE
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
ktm - 690-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige KTM DUKE met ABS
NIEUWSTAAT!

= Bedrijfsinformatie =

Motodrome richt zich op motor liefhebbers die op zoek zijn
naar een gebruikte motorfiets in topconditie. Door de
motoren bij inkoop te selecteren door middel van strenge
criteria lukt het om zeer nette jonge motoren met lage
kilometerstanden voor een aantrekkelijke prijs aan te
bieden. Kwaliteit verkoopt uiteindelijk zichzelf!

In de werkplaats wordt met aandacht voor detail het
onderhoud aan je motor uitgevoerd. Je motor wordt grondig
geïnspecteerd. Als er punten van aandacht zijn, worden deze
besproken en na akkoord pas hersteld. Duidelijke afspraken,
geen verassingen.

Op de boven verdieping vind je een ruime collectie van
voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding helpen we je graag bij het
vinden van de geschikte outfit.

Van maandag tot en met zaterdag is het zowel overdag als 's
avonds mogelijk om een afspraak te maken voor het
bezichtigen van een motor, het brengen of halen van een
motor voor de werkplaats, of voor private shopping in de
motorkleding winkel. Bel 0511-482084 of stuur een mail
naar info@motodrome.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion