Nieuwsbrief:

KTM  690 ENDURO R - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ORANJE
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
ktm - 690-enduro-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Rijd vanuit huis en voel de adrenaline opbouwen terwijl je asfaltbochten achtervolgt richting je favoriete offroad-locatie. Er is geen aanhanger nodig, draai gewoon aan het gaspedaal van de KTM 690 ENDURO R, wat echt tot zijn recht komt als het vuil begint en het parcours extremer wordt. Het lichtgewicht chassis, de agressieve styling en de vertrouwde 690 LC4-motor worden verbeterd door de nieuwste elektronica en WP XPLOR-ophanging. Beheers meer uitdagend terrein op deze lichtgewicht, krachtige koning van veelzijdigheid!

  • KOBO Motoren

    • ruim 190 motoren op voorraad, dealer van KTM en Moto Morini.
    • Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
    • Inruil van uw motor of auto is mogelijk.
    • Wij helpen bij Een particuliere of zakelijke (deel)financiering.
    • Al onze motoren worden met een afleverbeurt en garantie afgeleverd voor 250 euro, inclusief op naam zetten.

    heeft u interesse bel dan 0512-542142 of 0650851728 of e-mail naar verkoop@kobomotoren.nl.
    Wij bezorgen in overleg ook motoren.
    hebt u vragen? Wij helpen u graag!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kobo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2024 Motoroccasion