|
Motor | Eencilinder, 4-takt, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 102|84.5 |
Cilinder inhoud | 690 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Keihin EMS with RBW |
Ontsteking | |
Vermogen | |49| |
Max. koppel | | |
Koppeling | APTC(TM) slipper clutch, hydraulically actuated |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 |
Topsnelheid | |
ABS | optie |
Frame | Chromium-Molybdenum steel trellis frame, powder coated |
Vering voor | WP USD Ř 48 mm, veerweg 215 mm |
Vering achter | WP shock absorber with Pro-Lever linkage, veerweg 250 mm |
Remmen voor | Brembo four-piston radial fixed calliper, brake disc, remschijf 320 mm |
Remmen achter | Brembo single-piston floating calliper, brake disc, remschijf 240 mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1480 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 890 |
Drooggewicht | 144 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Geen grammetje vet, enkel spieren.
Wat er niet is, weegt ook niets - de 690 SMC R is ontworpen volgens dit motto. Hij komt aan de startlijn in top conditie met twin plug ontsteking, ride-by-wire, nieuw ABS en een vernieuwde chassis. Krachtig, sport-georienteerd, maar nog steeds comfortabel: is er iets dat een rijder gelukkiger maakt? |