Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE - 2020

Garantie: Ja
2000 Km
Zwart
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
ktm - 790-duke
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene Omschrijving en Staat:
Een super dik uitgevoerde KTM 790 Duke van bouwjaar 2020 met slechts 1.980km op de teller.
De KTM Duke 790 met vlijmscherpe stuureigenschappen, een speels maar toch vriendelijk karakter en een uitgebreide elektronicapakket maken dit tot een motorfiets geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren motorrijder.

Deze Duke 790 vanzelfsprekend in Nieuwstaat, ook alle slijtdelen verkeren in topstaat, helemaal rijklaar voor de volgende eigenaar. Uiteraard wordt ook deze 790 Duke afgeleverd met een verse servicebeurt en 12 maanden garantie.

Extra's en Accessoires:
- R & G Korte Kentekenplaathouder
- Akrapovic Einddemper met DB Killer
- Wheelstriping
- Highsider Bar end Spiegels 
- KTM Powerparts Rem en Koppelingshendel
- KTM Powerparts Reservoir Deksels
- Verschillende Oranje Accenten van KTM Powerparts
- KTM Powerparts Vooras Beschermer
- KTM Powerparts Achterbrug Beschermer
 

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     

  • Inbegrepen in deze Advertentieprijs ZONDER extra kosten:
    - 40 Punten check, Afleverbeurt, Slijtdelen verkeren in goede conditie.
    - Grondige Poetsbeurt.
    - Tenaamstelling en Vrijwaring.
    - 10 dagen Allrisk Verzekering.
    - 12 maanden volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.


  • Trefwoorden: Duke superduke super duke gen 1 2 3 gen1 gen2 gen3 austin racing sc project r s evo rr adventure 1190 690 790 890 990 super duke exc exc-f 150 250 300 350 450 500 excf duke 690 390 rc smcr smc-r smc r superduke super enduro rc8 smr smt 950 Duke super duke adventure 1190 690 790 890 2.0 3.0 1.0 gen1 gen2 gen3 rc8 rc8r red bull akrapovic rc 8 rr gasgas gas gas 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion