Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Deze in werkelijk nieuwstaat verkerende KTM 890 Adventure zoekt een nieuwe eigenaar, motor is uigevoerd met enkele software opties o.a.
* Quickshift + ( up and down )
* Rally pack
* Cruise control
* Wordt evt. geleverd incl. 6 mnd garantie + € 299,-
* evt. tegen meerprijs 12 mnd garantie € 399,-
* Onderhoud en km stand aantoonbaar aanwezig- Motorcenter Venlo al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
( onderdeel van Chris van Hoogstraten Holding groep )
Ziet u de motor van u dromen, voor bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag natuurlijk ook met volgend mobile nummer: 06-51305405
We nemen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u op om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allemaal met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar |
Boring x slag | 68.8|90.7 |
Cilinder inhoud | 889 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |77| |
Max. koppel | 100| |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | 320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf |
Remmen achter | 260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 850 |
Drooggewicht | 196 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Als de beste plaatsen het moeilijkst te bereiken zijn, is de KTM 890 ADVENTURE R de juiste machine om je daarheen te brengen. Met een nieuwe motor met verhoogde capaciteit en extra prestaties, is dit een serieuze offroad-motorfiets die geschikt is voor reizen buiten de gebaande paden. Gebruikmakend van zijn enorme race-kennis en ervaring, levert KTM een real-world pakket gericht op de rijder die de uiterste grenzen van elk avontuur wil verkennen. |
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
| Venlo-Blerick, Limburg |
| 06-51305405 |
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk.
Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging.
George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten.
De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken