Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE R - 2021

Garantie: Ja
13595 Km
Oranje wit
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette en complete KTM 890 Adventure R met leuke opties 

Bouwjaar 2021
Kilometerstand 13595
77 KW ( 105 ) PK
Prijs €11950

Leidse motoren 

Financiering is bij ons mogelijk 
Bezorgen is mogelijk 
Reserveren na aanbetaling 
Inruil mogelijk 
Rdw erkend 
Neem gerust contact met ons op 0629781234
    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:
ABS
Anti blokkeer systeem 
Cruisecontrol 
Tech pack
TFT pack 
MTC + MSR
Rally pack 
Quickshifter +
Handkappen 
Head Grips 
Windscherm 
4 Rijmodules / street / Rain / offroad / Rally 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion