Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Referentienummer: 3240
Nieuwe KTM 890 DUKE GP.
Aanbieding van € 14.150, nu voor € 12.990,- inclusief Techpack t.w.v. € 792,49 !!!
- Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0497-555404 of stuur een email naar: info@vangervenmotoren.nl
Maandag: 9:00 - 18:00
Dinsdag: 9:00 - 18:00
Woensdag:9:00 - 12:00
Donderdag: 9:00 - 18:00
Vrijdag: 9:00 - 18:00
Zaterdag:9:00 - 16:00
Zondag:Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
![](/media/images/motorjaarboek/2023/KTM/PHO_BIKE_90_RE_890-duke-gp.jpg) |
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 90.7|68.8 |
Cilinder inhoud | 889 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 115|77| |
Max. koppel | 92|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | De KTM 890 DUKE GP is ongeëvenaard in de middengewichtarena. Met een geheel nieuwe en totaal unieke GP-afgeleide CTG, een lichtgewicht chassis dat ongeëvenaarde wendbaarheid biedt in de bochten en een krachtige vermogensafgifte voor de rechte stukken, slaat de KTM 890 DUKE GP zo hard als je zou verwachten - met de visuele impact te evenaren. |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI, MV AGUSTA |
Van Gerven Motoren
* Bezorging in Nederland en Belgie
* Levering binnen 3 werkdagen
* Uitstekende service
* Ruilen of geld terug mogelijk
* Veilig betalen
![](/icon-location.png) | Bergeyk, Noord-Brabant |
![](/icon-tel.png) | 0497-555404 |
Wist u dat: In de motortaal "Off road" betekent: Met de off road, of de off the road-motorfiets, kan door het landschap worden gereden, waarbij modder, kuilen, mul zand en stenen kunnen worden getrotseerd. Off the road geeft aan dat de motorfiets niet primair is ontworpen voor het rijden op de weg, wat echter wel mogelijk is. De off road is een
kruising van een motorfiets voor gebruik op de weg en een crossmotorfiets. Hij heeft banden met een grof profiel en een
voorvork met een extra lange veerweg, waardoor hij hoog op de benen staat. Bovendien is een beschermplaat aangebracht die het carter tegen steenslag beschermt. Zoals veel trends is de off road-rage uit de Verenigde Staten komen overwaaien. Dat gebeurde in de tweede helft van de jaren zeventig. Yamaha was trendsetter met een eencilinder 250CC tweetakt. De Yamaha XT500, met eencilinder viertaktmotor, is zonder twijfel de
bekendste off road en bleek een betrouwbare motorfiets die zich in een grote populariteit mocht verheugen. De XT500
heeft inmiddels een aantal waardige opvolgers gekregen, waaronder de XT600. Een groeiende trend is het toenemend aantal cc’s dat de constructeurs in de off road-motorfietsen stoppen. De Yamaha XTZ750 Super Ténéré bijvoorbeeld heeft twee cilinders met een gezamenlijke cilinderinhoud van 750CC. Off road rijden is een avontuurlijke bezigheid, men komt op plaatsen waar men met de auto niet kan komen. Een off road-rijder heet in Frankrijk een randonneur, een wandelaar, iemand die wandelt met behulp van de motorfiets. De Engelsen spreken van dual sport als zij off road bedoelen en dat geeft duidelijker aan waarvoor deze motorfietsen in de praktijk worden gebruikt, namelijk op én naast de weg.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken