Nieuwsbrief:

KTM  950 SUPERMOTO R - 2010

Garantie: Ja
47391 Km
Zwart-oranje
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
ktm - 950-supermoto-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zowel uiterlijk als technisch super goed onderhouden, met complete onderhoudsgeschiedenis, afkomstig van eerste eigenaar, inclusief hydrolisch instelbare achterste schokbreker, Acrapoviçs uitlaatdempers, diverse modificaties uitgevoerd, afgesteld op de testbank, navigatiehouder, 6 maanden garantie, beurt, geen afleveringskosten.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
A. van Andel Motorrijwielen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Pit" betekent: Bougie. Een ‘vette pit’ is een vervuilde bougie. Een eenpitter is motorfiets met één cilinder, een vierpitter een motorfiets met vier cilinders. Van een tweecilinder motorfiets kan worden gezegd: ‘hij loopt op anderhalve pit’, wat betekent dat een van de twee cilinders niet helemaal meedoet. De oorzaak hiervan kan een slecht functionerende bougie, een lekkende bougiekabel, niet goed sluitende kleppen, of valse lucht zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion