Nieuwsbrief:

KTM  990 SUPER DUKE R - 2008

Garantie: Ja
39500 Km
Zwart, wit, oranje
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
ktm - 990-super-duke-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlands geleverde Superduke R.
Zeer fijne KTM 990 Lc8 Superduke tourfiets. Zwaar onderschatte motorfiets die heerlijk rijdt dankzij het 1000cc twin motorblok met onderin veel koppel en een fantastische rechte zithouding.
Rechtstreeks van liefhebber overgenomen en hem goed heeft onderhouden. De acu is geflasht waardoor hij nog iets meer pk heeft dan de standaard 120pk. Niet voor beginners, absolute liefhebbersmotor. De foto's zeggen hier genoeg over.

Bouwjaar : 2008
Tellerstand: 40510
Compleet met 2 sleutels

O.a. voorzien van:
Carbon accesoires
Stalen remleidingen
korte kentekenplaathouder

Deze motorfiets kennen we al wat langer. We hebben deze in 2021 verkocht en nu weer terug.

Nog geen 1000km geleden voorzien van uitgebreide onderhoudsbeurt waarbij olie en filters vernieuwd zijn.

Kortom deze KTM is READY TO RACE en staat klaar voor jou.
Neem nu contact op!

Prijs €5990.- incl gratis tenaamstelling en 1 maand gratis verzekerd (dekking naar keuze).
Inruil geen probleem.

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion