Nieuwsbrief:

KYMCO  CV3 550I ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Mat groen, grijs, zwart
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
kymco - cv3-550i-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


Kymco heeft met de nieuwe CV3 voor het eerst een driewieler motorscooter ontwikkeld, beschikbaar voor rijbewijs B*. De motor van de CV3 is die van de AK550i en er is veel aan gedaan om de CV3 toch veel meer te laten zijn dan een AK550 met twee voorwielen. Die voorwielen zijn beide voorzien van een upside-down voorvork, waarbij het veersysteem tot 40 graden kan kantelen.

De prestaties van de liggende 550cc  tweecilinder met CVT zijn wel bijna gelijk aan de AK, met 51 PK (37.5 kW) aan topvermogen en 52 Nm als maximaal koppel. Het ‘Power Transmission Module (PTM)’ zorgt voor een juiste verdeling van het gewicht.  De CV3 heeft 13 inch voorwielen en het 160/60 R15 achterwiel van de AK550 en de wielen zitten aan de buitenkant van de voorvork.

De CV3 legt de lat hoog waarbij een ultieme mix  is gemaakt tussen een adventure en touring ontwerp met daarbij de grootst mogelijke aandacht voor ieder detail. Van het gestroomlijnde ontwerp met volledige LED-verlichting tot aan het digitale 6 inch TFT dashboard met Noodoe navigatie systeem en het fraai afgewerkte zadel.

Daarnaast zijn er enkele handige features die standaard aanwezig zijn op de CV3, zoals het Electronic Anti-Leaning system zodat de motor automatisch stevig en rechtop blijft staan tijdens het parkeren, cruise control om het rijden nog comfortabeler te maken, automatische instelbare handvatverwarming, verstelbare rugsteun voor de bestuurder, naast handremmen ook een voetrem en nog veel meer.

Leverbare kleuren zijn Flat Silver, Flat Black en Flat Peridot (groen).


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Handvat verwarming, instelbare rij-modi, Middenbok, opbergruimte, Zijstandaard




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion