Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  ELDORADO - 2017

Garantie: Ja
24700 Km
Zwart
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
moto-guzzi - eldorado
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Moto Guzzi Eldorado uit 2017 is een motor die opvalt – niet alleen door zijn klassieke lijnen en rijke afwerking, maar ook door hoe hij rijdt. Je voelt direct het ontspannen karakter, maar met voldoende kracht voor lange ritten en bochtige wegen.

Dankzij de brede treeplanken, meerdere rijmodi en het heldere digitale display is elke rit comfortabel en overzichtelijk. De Eldorado is gebouwd voor rustige toertochten, maar biedt verrassend veel controle en stabiliteit, mede dankzij het aanwezige ABS.

Ook op praktisch vlak is deze motor goed uitgerust: met stevige zijtassen neem je eenvoudig je spullen mee en de lage zit maakt ‘m geschikt voor langere ritten zonder vermoeidheid. De chromen accenten versterken het tijdloze design. Met een rijklare massa van 329 kg is dit een serieuze toermotor die klaar staat voor nog vele kilometers. 

Opties en Accessoires:
Zijtassen, Digitaal display, ABS, Treeplanken, Rijmodi, Chrome details




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion