Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  NORGE 1200 - 2010

Garantie: Ja
59426 Km
WIT
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
moto-guzzi - norge-1200
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Uw exclusief dealer voor Honda,Suzuki,Aprilia en Moto
Morini
Altijd 150 occasions op vooraad
Kijk op www.motoroost.nl voor ons aanbod
Profiteer van onze gunstige financieringen of van de
uitgestelde betalings aanbieding
Tevens kunnen we ook voorzien van een betaalbare en
kwalitatief goede verzekering
We maken graag uw offerte
  • I.v.m mogelijke verbindings-problemen van het reactie
    formulier graag rechtstreeks mailen naar info@motoroost.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Oost
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion