Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 4V - 2008

Garantie: Ja
90963 Km
Wit
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
moto-guzzi - stelvio-1200-4v
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Goed lopende fantastische reismotor met o.a. originele kofferset, topkoffer, handkappen, handvatverwarming, spaakwielen, middenbok en verhoogde ruit. De nokkenas modificatie is uitgevoerd.
  • HMIMOTO IS DE MOTO GUZZI/ DUCATI/ BENELLI/ APRILIA/ VOXAN SPECIALIST !

    HMI ITALIAANSE MOTOREN AL MEER DAN 25 JAAR GEPASSIONEERDE PROFFESIONALS!
    In de sfeervolle boerderij van HMI Italiaanse Motoren aan de Dorpsstraat 280 te Kiel-Windeweer/Hoogezand, op 25 km van Assen en Groningen, is een grote en bijzonder ingerichte showroom met Italiaanse motoren van nieuw tot klassiek en een professionele werkplaats met grote onderdelenvoorraad voor alle onderhoud aan uw motor.

    HMI Italiaanse Motoren is zeker een bezoekje waard. Koffie staat klaar.Kijk op onze website: www.HMIMOTO.nl voor nog veel meer moois!

    prijzen en modellen onder voorbehoud.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
HMI Italiaanse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2024 Motoroccasion