Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 8V NTX - 2011

Garantie: Ja
19927 Km
ZWART
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
moto-guzzi - stelvio-1200-8v-ntx
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM's Verkoopservice

Deze Stelvio verkopen wij in opdracht
van de eerste eigenaar. Wij hebben
deze super allroader nieuw geleverd
en de motor is ook altijd bij ons in
onderhoud geweest. De Stelvio is
o.a.voorzien van een aluminium
kofferset, topkoffer, middenbok,
handvatverwarming, mistlampen,
cardanbeschermer en een grote ruit.
De motor ziet er erg keurig uit en
wij verkopen deze inclusief een
verse, grote onderhoudsbeurt.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion