Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO 1200 ABS - 2009

Garantie: Ja
64112 Km
.
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
moto-guzzi - stelvio-1200-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Garantie: Huisgarantie
Optioneel afleverpakket (€ 250): 6 Maanden garantie: Is inclusief afleveringsbeurt. Alle slijtagedelen in goede staat en 6 maanden garantie.
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Handvatverwarming, Kofferset, Middenbok, ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Bakker
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion