Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GIALLO SAVANA
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Deze geheel nieuwe Stelvio is uit
voorraad leverbaar! De Stelvio is een
onvermoeibare reiziger, die comfort
combineert met zin voor avontuur, voor
spanning op elke route die u neemt. De
strakke, solide, eigentijdse
uitstraling van de motor belichaamt
het Moto Guzzi-erfgoed: het Moto
Guzzi-merk op de brandstoftank, het
karakteristieke ontwerp van de DRL, de
Compact Block-motor met cardanas en
zijn onmiskenbare gebrul zijn allemaal
uniek in zijn soort. Het 19" tubeless
spaakwiel vooraan, gecombineerd met de
lange veerweg, zorgen voor een
uitstekende handling, zelfs op de
zwaarste, oneffen terreinen. Het
innovatieve Moto Guzzi V-Twin 'Compact
Block'- met cardanas, die nu voldoet
aan de Euro5+-emissienormen en levert
een soepel maar robuust vermogen,
zelfs bij lagere toerentallen, voor
een optimale balans tussen vermogen en
controle, zodat u zich op de weg kunt
concentreren. Het blok met een
cilinderinhoud van 1.042 cc, levert
een maximumvermogen van 115 pk bij
8.700 tpm en een maximumkoppel van 105
Nm bij 6.750 tpm. Het ruime
uitrustingsniveau voorziet in een
6-assige traagheidsplatform dat de
instelbare tractiecontrole en het ABS,
met bochtenfunctie om wielblokkering
te voorkomen. Er zijn 5 rijmodi
beschikbaar, waaronder de specifieke
offroad-modus. De volledige
LED-koplamp heeft bochtverlichting om
de binnenkant van bochten te
verlichten voor een breder, veiliger
gezichtsveld. In het getoonde Travel
pakket zitten de voorvalbeugel,
zadeltas, ruit Givi, sc project
demper en een Givi Alaska kofferset.
Super compleet en klaar voor het
avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion